CV

Wie is er op zoek naar een aanvulling van een team? Naar iemand die heel handig is met diverse computerprogramma’s waaronder natuurlijk Office, Adobe-programma’s en de boekhouding? Maar ook helemaal thuis is op sociale media?

Ik heb na de HBO-Overheidscommunicatie in diverse bedrijven gewerkt als officemanager, marketingmedewerker, communicatiemedewerker en projectmedewerker.

Nu, na 12 jaar loondienst en 8 jaar zelfstandig website- en drukwerkmaker te zijn geweest wil ik graag terug naar een situatie met collega’s en klanten om mij heen. Iets minder alleen achter de computer en wat meer serviceverlenend onder de mensen.

Kent u een plek waar een informele, betrouwbare, flexibele en veelzijdige herintreder met een flinke dosis humor, weer een kans krijgt?

Bel: 06-55125560
Of mail: Nomi@gewoonnomi.nl

Ik zoek een werkplek voor circa 16-24 uur per week, liefst in regio Gieten, Assen, Hoogezand, Veendam, Winschoten, Emmen.

Ik bied hulp bij PR en communicatie, marketing, organiseren van activiteiten, secretariaat of als duizendpoot met een beetje van dit alles!

Maar ik sta ook open voor iets heel anders. Misschien in de zorg? Of in het onderwijs? In de techniek?

Bekijk hier mijn LinkedIn profiel … of mijn Facebook pagina

Ervaring

Juli 2009 – heden   Eigenaar Gewoon Nomi
Zelfstandig grafisch ontwerper, websitemaker, communicatiemedewerker

Juni 2007 – september 2008   Traffic Manager bij Aqtion BV
Planning, orderbegeleiding, projectbegeleiding, drukwerkbegeleiding, administratie en het bijhouden diverse websites m.b.v. content management systeem.

Augustus 2005 – mei 2007  Marketing assistant bij Rodenstock Benelux
Drukwerkbegeleiding,  relatiebeheer, ontwikkeling en volgen van promotionele acties, ondersteunen productmanagers en buitendienst op promotioneel gebied, organiseren van incentives en informatie avonden, financiële administratie, website onderhoud, planningen maken en bewaken.

April 2004 – augustus 2005  Management Assistent Directie bij Aluminium Delfzijl
Alle secretariële werkzaamheden voor de algemeen directeur en het managementteam. Daarnaast verantwoordelijkheid voor de externe communicatie als rondleidingen, sponsoring, advertenties, huisstijl en voorlichtingsmateriaal.

Juni 2002 – december 2003  Secretaresse  bij Provincie Groningen
Het voeren van het projectsecretariaat voor 3 projectmanagers.

November 2001 – mei 2002 Directiesecretaresse bij een bedrijf in oprichting
Schrijven van het procedurehandboek en ICT handboek en voeren secretariaat.

Februari 2001 – November 2001  Projectsecretaresse bij Teijin Twaron in Delfzijl
Opzetten en voeren van projectsecretariaat.

Augustus 2000 – Februari 2001  Assistent bedrijfsleider bij EuropaTuin te Appingedam
In- en verkoopadministratie en aansturen medewerkers.

Mei 1999 – Augustus 2000  Medewerker P&O bij Beon te Groningen
Personeelsmedewerker en voeren van het afdelingssecretariaat.

Juli 1998 – Maart 1999  Jr Intercedente bij Start Uitzendbureau
Bemiddelen tussen werkgever en werkzoekenden.

December 1997 – Juli 1998 Afdeling Communicatie – gemeente Hoogezand-Sappemeer
Voeren van het afdelingssecretariaat

Opleiding

  • H.A.V.O. 1987 – 1992
  • H.B.O. 1992 – 1997 (Overheids)communicatie

 

Passie

Zingen en spelen in operette. Zowel binnen verenigingen als in een klein gezelschap.

www.operettediva.nl www.operettetheater.nl

Regisseren bij Toneelvereniging Volhouden te Drouwenerveen.